hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > لرستان| کشف بیش از ۴۱ هزار قرص روان‌گردان در شهرستان بروجرد

لرستان| کشف بیش از ۴۱ هزار قرص روان‌گردان در شهرستان بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۸۹ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان کشف شده است.

به گزارش ایسنا، مهدی پورغلامحسین در نشست خبری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۸۹ کیلو و ۵۴۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
وی تصریح کرد: کشف انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۴۰ درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرحی در یکی از محله‌های شهر با مظنون شدن به یک خودرو سمند، ۲۸ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
پورغلامحسین اضافه کرد: در همین طرح نیروهای پلیس با مظنون شدن به یکی از خودروهای پارک شده در همان محدوده و در بازرسی از آن موفق به کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک شدند که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد هر دو خودرو حامل مواد مخدر متعلق به یک نفر بوده است.
وی بیان کرد: در مدت یاد شده ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.
فرمانده انتظامی بروجرد ادامه داد: دستگیری ۳۷۲ خرده‌فروش مواد مخدر و بیش از ۲۰۰ معتاد متجاهر بخش‌های دیگری از عملکرد پلیس است.
پورغلامحسین عنوان کرد: همچنین ۴۱ هزار و ۷۳۴ عدد قرص روان‌گردان در این مدت کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۳۸ درصدی کشفیات را نشان می‌دهد. بیشتر این قرص‌ها از عطاری‌ها و مراکز عرضه داروهای گیاهی کشف و ضبط شده‌اند.
فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: ۱۶۴ قبضه سلاح غیرمجاز در سال جاری کشف و ضبط شده است. همچنین با انجام ۲۴۳۰ مورد بازرسی از اماکن عمومی، ۳۵۱ واحد به دلیل تخلفات صنفی پلمپ و ۶۹۷ قلیان جمع‌آوری شد.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ باند سرقت که عمدتاً نسبت به سرقت منزل، خودرو و احشام اقدام می‌کردند، منهدم شده و طی این مدت ۵۹۳ سارق نیز دستگیر شده‌اند.
فرمانده انتظامی بروجرد بیان کرد: ۵۱۳ هزار و ۷۴۰ نخ سیگار قاچاق در شهرستان کشف شده که افزایش ۱۷۸ درصدی داشته است.
پورغلامحسین ادامه داد: کشف ۱۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۷۳ نفر در رابطه با قاچاق کالا از دیگر عملکرد پلیس شهرستان است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد